Wiersz ,,Moja ojczyzno"

To tutaj się urodziłam.
To tutaj się wychowałam przez tyle lat. 
Tutaj moi dziadkowie odważnie walczyli z zaborcami. 
To tutaj młodzi ludzie przelewali swą czystą krew. 
Teraz jestem tu i ja.
Młoda i niewyróżniająca się obywatelka. 
Pamiętaj ma ojczyzno, że gdy tylko będzie trzeba,
Wezmę karabin w dłoń swą i pójdę walczyć, tak jak moi dziadkowie. 
Byś była zawsze wolna.
Byś była nadal moją Polską.
Za ciebie tu zginę od kuli z karabinu najgorszego wroga. 
Lecz nie pozwolę nigdy by Tobą gardzono.
Nie pozwolę nigdy by wyśmiewano się z Ciebie. 
Nie pozwolę nigdy by cię niszczono. 
Kocham Cię moja Ojczyzno i dla Ciebie zrobię wszystko.
Bo ty jesteś mym największym domem. 
Ty jesteś mą ukochaną matką. 
Ty jesteś rytmem bicia mojego serca. 
I nawet w najgorszej niewoli, 
Ja dumnie powiem, że z Polski pochodzę. 
I zaśpiewam głośno słowa naszego hymnu, 
By każdy wróg wiedział, że będę Ci wierna, aż do samej śmierci. 

Komentarze

  1. To co piszesz jest przecudowne. Nigdy nie widziałam kiedykolwiek lepszego bloga. I te wiersze... Ehhh jakie to piękne. Sama je wymyślasz? Jeśli tak to masz wielki talent i życzę większego sukcesu na blofu
    Pozdrawiam i życzę dużo weny
    Nie ważna i już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)
      Wiersze sama wymyślam i pisze, gdy tylko przyjdzie wena
      Również pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Mały książę"- co to za książka?

Marzenia i ich spełnianie- Refleksja na ten temat