Wiersz dla mamy

Droga mamusiu!
Nosiłam mnie pod swoim sercem. 
Trwało to tyle długich tygodni. 
Wiem, że było Ci ciężko...

Karmiłaś mnie ze swojej piersi. 
Wstałaś, gdy tylko płakałam. 
Zarywałaś tak dużo nocy. 

Wiem mamo, że sprawiłam Ci wiele kłopotów. 
Wiem, że wywołałam wiele niepotrzebnych łez. 
One nigdy nie powinny lecieć. 

Robisz się już coraz starsza.
Wiem, że masz mniej siły. 
Wiem, że jesteś częściej zmęczona. 

Ale nie martw się mamo. 
Ja też będę Ci dawała jedzenie. 
Też będę Cię nosić, gdy sama nie będziesz wstanie się utrzymać na nogach. 
Ja również wstanę w nocy, gdy będziesz czegoś potrzebować. 

Mamo.
Ja również przy Tobie będę. 
Tak, jak Ty byłaś przy mnie. 
Nie martw się o nic mamo. 
Zaopiekuje się Tobą.
Nigdy nie będziesz w towarzystwie samotności...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,Mały książę"- co to za książka?

Marzenia i ich spełnianie- Refleksja na ten temat