Wiersz dla taty

Drogi Tatusiu!
Od zawsze to Ty byłeś moim bohaterem. 
Większym od supermana!
Broniłeś mnie przed całym złem na świecie,
Które czaiło się za każdym rogiem. 

Co roku patrzyłeś, jak rosnę.

We wszystkim mnie zawsze wspierać. 
Nigdy nie pozwoliłeś, aby ktoś mi zrobił krzywdę. 

Zawsze byłam Twoją malutką księżniczką. 

Tak bardzo delikatną i kruchą...
Patrzyłeś, jak się rozwijam. 
Byłeś, gdy podejmowałam wszystkie decyzje- te złe i te dobre. 
Byłeś, gdy moje życie waliło się, jak zamek z piasku.

Nigdy nie pozwoliłeś mi się poddać. 

Nie pozwoliłeś mi na upadek przez, który bym nie wstała. 
Byłeś moim bohaterem tatusiu. 
I już na zawsze nim pozostaniesz. 
Bo to do Ciebie należy moje serce. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,Mały książę"- co to za książka?

Marzenia i ich spełnianie- Refleksja na ten temat